Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ

όχι, όχι δε μου γυρνάει τη πλάτη εγώ του είπα να γυρίσει..

11 σχόλια:

drunk tank είπε...

καλησπέρα!

σε βρήκα στου Γιάννη
και θέλησα κι εγώ να σε καλωσορίσω στην μπλογκοπαρέα μας!
καλό ξεκίνημα λοιπόν!

να σου ζήσει ο άγγελός σου, να τον φροντίζεις σωστά και να παραμείνει άγγελος σε ολόκληρη τη ζωή του, όπως θα έπρεπε σε όλους μας.

καλό σου βράδυ

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αν σκεφτώ, πως τα φτερά είναι κ α ι δικής σου κατασκευής μεσούσης της θεατρικής σαιζόν, τι να πω,

α. να χαίρεσαι τον αγγελάκο σου,

β. είσαι εντελώς καλλιτέχνης, μα με κάθε έννοια λέμε…

fourca είπε...

κωνσταντίνε, ΄
σ΄ευχαριστώ για το καλοσώρισμα καιγια τα καλά σου λόγια για το αγγελούδι μου.
είσαι ο΄πρώτος καινούριος μπλοκ-φίλοςμου.
εγώ το p.c. το χρησιμοποιούσα μονο για τη δουλειά μου και τώρα τα ΄΄πλοκ΄΄ για μένα είναι κάτι καινούριο και χαόδηηηη
καλό βράδυ.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

που είσαι καλή μου φούρκα;
Μόλις σε βρήκαμε
Και χάθηκες κιόλας….

Μμμ..

Φιλι φιλι

fourca είπε...

Γιάννη μου
έχω να έρθω στο μαγαζί τρεις ... μέρες? Μάλλον. Αλλά κάθε βράδυ μπαίνω σο blogg σου, από το κινητό μου ξέρεις, και διαβάζω τα… της παρέας σου κουβεντολόγια . Μαθαίνω εγώ για σένα . Πως είσαι από την ίωση, σου πέρασε?
φιλιά πολλά.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Μια καλά, μια να μην πω, μπαίνω μετά από μέρες στο blog σου, γιατί δε μου γράφεις, κάθαρμα;

φιλι φιλι

Ανώνυμος είπε...

αχ βρε γιάννη λές για μένα αλλά κι εσύ αν απαντούσες και σε κανένα τηλεφωνο...
καλά λέω ότι μόνο στα on line σε βρίσκω
σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!

Nefelli είπε...

Γειά σου φούρκα.....
σε βρήκα κι εγώ απο το Γιάννη. Αν και "μικρή" και άμαθη στις blogoκαταστάσεις, καλώς ήρθες και απο εμένα στην παρέα.
Βάλε τις αναρτήσεις στην καθημερινότητα σου (είναι χαλαρωτικό να μοιράζεσαι το μέσα σου).Έχω κι εγώ ένα αγγελούδι 8 ετών, ένα σύζυγο, 2 καταστήματα και χίλιες υποχρεώσεις κάθε μέρα.
Αφού ήρθες... μείνε.

Υ.Γ. Tο δικό μου αγγελούδι αντιστοιχεί σε 10 ξωτικά :-)

fourca είπε...

Εχεις μάλλον δίκιο για το χαλαρωτικό συναίσθημα που μου προτείνεις.
Άρχισα να το καταλαβαίνω με το blog του Γιάννη. Όποτε το επισκεπτόμουν ξέφευγα για λίγο από την καθημερινότητα. Κι εγώ ένα αγγελούδι έξι ετών και δύο μαγαζιά ,μ΄ έναν άντρα ...κλπ,κλπ. …σε καταλαβαίνω. Μη μου πεις ότι κι εσύ γι αυτό δεν έκανες τα δέκα ξωτικά είκοσι?
Το κακό είναι ότι στο κομπιούτερ μου βρίσκομαι μόνο κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα οπότε δεν μπορώ να έχω τακτική ενημέρωση…
Θα χαρώ να τα λέμε όμως.
λοιπόν ... θα μείνω

fourca είπε...

για τη nefelli είναι το προηγούμενο σχόλιο.
(στην αντιγραφή απο το word παρέλειψα την αρχή.)

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο το αγγελάκι σου στ’ αλήθεια…