...μια διαφορετική αγγελία...



Μια εργασία που έκαναν στη τάξη της Α΄ Δημοτικού, τη τάξη του γιού μου δηλαδή, μικρά κειμενάκια που στο μέλλον θα γίνουν εκθέσεις. Κάποια παιδάκια λοιπόν πουλούσαν τη χελώνα τους, το σκυλάκι τους, το ποδήλατό τους, ένα οικόπεδο στο Μαραθώνα(προφανώς στο σπίτι του συνέβαινε κάτι τέτοιο) .... και ο δικός μου ο γιός το παραπάνω που βλέπετε και διαβάζετε....

Ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση γιατί το δικό μου κρεβάτι!!!

Ξέρω βέβαια οτι αργεί να δώσει εξηγήσεις αλλά θα το μάθω!!!


16 σχόλια:

Roadartist είπε...

άψογος...

fourca είπε...

σε roadartist
ομολογώ ότι μία απο τις σκέψεις μου ήταν και αυτή !!!

xaos είπε...

Επιτέλους αποφάσισες να ασχοληθης και με μας!Καλά έγραψε το παιδί.Τι δηλ.να πουλουσε τη χελώνα του.Ε όχι αυτό πάει πολύ.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αΧα χα χα χα χαχχααα…!

Αυτή η ανάρτηση θα έπρεπε να λέγεται «Όταν τα παιδιά παίρνουν στα χέρια τους τις τύχες μ α ς!» θα σου το κάνω λινκ!

φιλι φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

να μας ενημερώσεις ά μ ε σ α όταν σου πει…

Αλεξάνδρα είπε...

Αχ το καλό μου. Πανέξυπνος.

Μετράει τις δικές του απώλειες. Για τις δικές σου τι τον νοιάζει. Αυτός θα έχει το δικό του κρεβάτι! Μπορεί μάλιστα αν του το ζητήσεις να στο δανείσει, που δεν θα έχεις εσυ.

Εγωκεντρικά τα μικρά μας πλάσματα κοιτούν προς τα μέσα. Προς τα έξω θα κοιτάξουν - Αν ποτέ κοιτάξουν - πολύ αργότερα.

Καλό μας Σαβατοκύριακο

fourca είπε...

Στη χελώνα
Κάτι μου λέει πως ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τη χελώνα …
Όπως εγώ για το κρεβάτι μου!
Σε καταλαβαίνω.
Αλλά η πρώτη δήλωση ήταν : E! Tι! Θα δώσω τα δικά μου πράγματα; ; ; ; (η χελώνα γλίτωσε αν και δεν έχουμε )

fourca είπε...

Στο Γιάννη
Γιάννη μου προς το παρόν ευτυχώς δε θα τα καταφέρει …
στο μέλλον όμως ελπίζω να αργήσει να πάρει στα χέρια του την ΤΥΧΗ μου.
Φαντάζεσαι αυτό το γλυκό πλασματάκι ? ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ!
Λοιπόν οπωσδήποτε θα σας ενημερώνω για νεότερα.
Μια πρώτη γρήγορη απάντησή του ήταν αυτή που αναφέρω στη χελώνα.

fourca είπε...

Στην Αλεξάνδρα
Κι επειδή ως μητέρα δεν καλύφθηκα με την απάντηση του, ρώτησα λίγο πιο συγκεκριμένα. Γιατί το δικό μου το κρεβάτι? Ο μπαμπάς που θα κοιμάται?
Η δεύτερη απάντηση ήταν (έτοιμη την είχε): ΄΄ Στο άλλο κρεβάτι που έχω στο δωμάτιό μου. Εσύ θα βρεις. Ίσως στον καναπέ.΄΄
Έχω ένα παιδί αλλά κοιμάται σε διώροφο, ξέρετε αυτά της ΝΕΟΣΕΤ οπότε υπάρχει δεύτερο κρεβάτι (για τον μπαμπά).
Γενικώς και ειδικώς τα πάμε πολύ καλά με το μικρό.
Έχω λοιπόν την εντύπωση ότι επειδή είμαι λίγο αυστηρή και δεν τον αφήνω να κοιμηθεί στο κρεβάτι μας και επειδή όταν ήταν 4 χρονών μου είπε ΄εσύ έχεις παρέα το μπαμπά στο δωμάτιο ενώ εγώ είμαι μόνος΄΄…. Η ΛΎΣΗ ΠΟΥ ΈΔΩΣΕ ΉΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΠΟΚΤΉΣΕΙ.
Αυτό που προσπαθώ είναι να τον καταφέρω να μου το πει.
Επειδή όπως προείπα αργεί να εκμυστηρευτεί, το δουλεύει μέσα του.
Έχεις φαντάζομαι παιδιά και με καταλαβαίνεις θα έχεις ακούσει ΠΟΛΛΑ!
Καλό Σαββατοκύριακο

maya είπε...

απίθανο!

με γειά το μπλόγκ
φίλη του γιάννη !

καταπληκτικές οι στιγμές
έκφρασης των παιδιών
πριν αρχίσουν να τους πετσοκόβουν την φαντασία... δάσκαλοι, εργοδότες, κλπκλπ

πολύχρωμη καλημέρα :)

fourca είπε...

στη maya
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
αλλά τι να πω εγώ για τα υπέροχα blog τα δικά σας.
Σας υπόσχομαι να σας φτάσω.
Όλη σχεδόν τη μπλογκοπαρέα του Γιάννη επισκέπτομαι, όταν προλαβαίνω, κι ας μην αφήνω σχόλια.

πολύχρωμο Σαββατοκύριακο.

alienlover είπε...

αχαχααχαχα!!!! απίστευτος ο μικρός!! σκέψου τι έχεις να ακούσεις ακόμα.. χαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Φούρκα..... "συμπάσχω" μαζί σου! Και φαντάσου, είναι μόνο 6!!!! Για ψάξτε το πάντως λίγο παρακάτω.. το παιδί μπορεί να έχει έφεση στο εμπόριο.
Πέρα απο την πλάκα, να ξέρεις αυτός είναι ένας τρόπος, να απομακρύνει τον μπαμπά, απο εσένα.
Κατά βάθος, εσένα διεκδικεί.
Ο δικός μου γιος(8 1/2 χρ.) κάθε που ο μπαμπάς κάθεται δίπλα μου στον καναπέ,μονολογεί:κοίτα κατάσταση...
εδώ μέσα, κανένας δεν ενδιαφέρεται για εμένα....
Τι να κάνουμε μανούλα? ας τους απολαύσουμε,όσο μας το επιτρέπουν, γιατί σύντομα, όλα αυτά θα είναι παρελθόν και θα παρακαλάμε για μια μικρή έστω αγκαλίτσα :-(
Υπέροχος ο πιτσιρικάς σου.
Δώστου ένα μεγάλο φιλί απο εμένα (τώρα που ακόμη σε αφήνει).

Talisker είπε...

εμενα παλι -ειλικρινα- ο μικρος κοιμαται στο δικο μας κρεβατι(ξερω ξερω απαραδεκτο!!) και κλαιω τα λεφτα για την κουκετα της νεοσετ-αμεταχειριστη λεμε- ο μεγαλος δεν..δεν σηκωνεται απο το δικο του κρεβατι..

αστα!

καλοριζικο!!:)
-η πρωτη και καλυτερη φιλη του Γιαννη -για να γνωριζομαστε κιολας βαζοντας τα πραγματα στη θεση τους:)

fourca είπε...

... τώρα δε θα ανησυχώ για τον αριθμό των σχολείων που ήταν 13!
ήρθε η καλή τάλισκερ και το ΄σπασε.
τώρα για το κακό που λες εξαρτάται την ηλικία του μικρού από πότε και εως πότε θα γίνεται. Ή δε θα αντέξεις άλλο εσύ ή θα σας βαρεθεί ο ΄΄μικρός΄΄!!!
φιλιά πολλά καλύτερη φίλη του Γιάννη.

fourca είπε...

ελπίζω κάποια μέρα όλες οι κουκέτες της νεοσετ να πιάσουν τόπο ….
μου φαίνεται ότι πολλές μητέρες τζάμπα της πείρανε ….