Αφιερωμένο στον Γιάννη μας
Που πολλές φορές ,
πολλά βράδια
όταν χαλάρωνα πριν πάω για ύπνο
μου κρατούσε συντροφιά
με όλα αυτά τα όμορφα πράγματα
που έβγαζε από τη ψυχή του,
την καρδιά του,
και τα πρόσφερε ανοιχτόκαρδα

σε όσους περνούσαν από το blog του.
Συνέχισε!
Μη σταματάς!
Κάνε ότι σε εκφράζει!
Θα σε παρακολουθώ!
Θα σε παρακολουθούμε!

...στον γιάννη μας

με μια αγκαλιά απο εμένα


*...λεω στον γιάννη μας γιατι δεν είναι μόνο "μου"...


Δανείστηκα τις φωτογραφίες από σένα γιάννη... μου επιτρέπεις?

8 σχόλια:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

…δε σε πιστεύω…
οι εκπλήξεις σου τον τελευταίο μήνα έρχονται κατά ριπάς…

άναυδος έμεινα… άναυδος…
κι ευχαριστώ θερμά καρδιά μου

fourca είπε...

Ίσως γιατί την επιστροφή σου (σας) δεν την απόλαυσα όπως ήθελα.
Με όλο αυτό το χρονοβόρο και ψυχοφθόρο δημιούργημα στο θέατρο των δύο προηγούμενων ετών.
Και ήρθες στη μέση ακριβώς αυτής της περιόδου.
Και τη δεύτερη χρονιά ενώ ήσουν μαζί μου στο θέατρο
δεν ένοιωσα , δεν χαλάρωσα για να συνειδητοποιήσω.
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις.
Δεν μπορώ κάτι τόσο εσωτερικό να το εκφράσω γράφοντας .
Άλλωστε αυτό το καταφέρνεις καλύτερα εσύ.
..........
..........
δεν έχω ελεύθερο χρόνο να κάνω πράγματα.
Αλλά φέτος έχω το χρόνο να σκέφτομαι, να θυμάμαι, να δημιουργώ μέσα μου, με τη σκέψη μου…
κάτι που ΄δεν το είχα εκείνη την περίοδο των παραστάσεων.

fourca είπε...

Με νοιώθεις καρδιά μου?.
Και βέβαια.
Πως αλλιώς !!!!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
φούρκα μου,

είπαμε ότι οι εκπλήξεις σου αυτό το μήνα έρχονταν κατά ριπάς,

ήταν ανάγκη να το συνεχίσεις;

η τούρτα που μου έστειλες απροειδοποίητα προκάλεσε στο σπίτι αλαλαγμούς τύπου Απάτσι…

γι άλλη μια φορά ευχαριστώ
απόψε κλείνω το νετ,
με μάτια λαμπερά,
ξέρεις εσύ πόσο ….

φιλι φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

σε νιώθω χαρά μου,
γίνεται διαφορετικά;

φιλι φιλι

fourca είπε...

γιάννη

...το είχα είδη κάνει πριν την ανάρτησή μου.
…δεν το συνέχισα.
…αυτοί μάλλον άργησαν να σου φέρουν την τούρτα.
…μια τούρτα με αγαπημένη, δροσερή γεύση πορτοκάλι.
…μια γεύση χειμωνιάτικη που μου αρέσει να την απολαμβάνω καλοκαίρι.

****
φιλι

Talisker είπε...

Αχ Φουρκα!

ετσι ακριβως ..

τα ξερω αυτα τα βραδια ...πολυ καλα ...

στο πετσι μου!

φιλια!

fourca είπε...

στη τάλισκερ

Χαίρομαι που νιώθουμε το ίδιο.
Σου αφιερώνω την τσαχπινιά της οδού Κάνιγγος .
φιλιά
και
καλό τριήμερο?