ΔΙΑΚΟΠΕΣ στο Χωριό
Εκεί που όλοι προγραμματίζουν τις φετινές διακοπές θυμήθηκα τη περσινή μου επιδρομή στο χωριό της μητέρας μου.
17 χλμ από την Αρχαία Ολυμπία.

Ειδικές συνθήκες μας κράτησαν μακριά 7 χρόνια, απ΄ όταν πέθανε ο παππούς δηλαδή.,
(ειδικές συνθήκες είναι όταν σ΄ αυτά τα χωριά αφήνουν το πατρικό και το δεύτερο οικόπεδο του χωριού στα τρία αγόρια της οικογενείας και στις κόρες δίνουν το πιο μακρινό χωράφι… )

Πρόλαβα να δείξω στο άντρα μου και το παιδί μου ένα υπέροχο για μένα χωριό. Λέω πρόλαβα γιατί μετά κάηκαν όλα εκεί γύρω.
Κρίμα!!
Μερικές αγαπημένες, γεμάτες αναμνήσεις , φωτογραφίες.




-το διπλανό χωριό η Νεράιδα που κάηκε σχεδόν όλο....







στο ποτάμι, η Αύρα.
Παλιά έπαιρναν νερό όλα τα γύρω χωριά
Τώρα παίρνουν από την Ευδαπ γιατί στέρεψε…
έγινε το νερό Αύρα σε λίτρο


η εκκλησούλα στο ποταμι



το παλιο σπίτι

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

You have a very impressive blog.


countrywide loans

habilis είπε...

!!!Καπως ετσι ειναι και το δικο μου χωριο...

xaos είπε...

Ωραίο χωριό μεσα στο πράσινο (ήταν).

neni είπε...

Στην αρχαία Ολυμπία;Την είδα και πανέμορφη την είδα και καμμένη.Κρίμα που χάθηκε τόση ομορφιά και καταστράφηκαν περιουσίες.Καλώς σε βρήκα!Οι φωτογραφίες είναι τέλειες..μαγικές!
Καλως σε βρήκα!Την καλημέρα μου και να τα λέμε!

fourca είπε...

Καλως σας ήρθατε λοιπόν habilis και neni!

Στον habilis
Αχ! κάπως έτσι είναι τα ελληνικά χωριά. Μοιάζουνε μεταξύ τους…
Αλλά κάτι δεν τα αφήνει στην ησυχία τους…

fourca είπε...

Στην neni
Έχεις δίκιο neni μου ήταν πανέμορφα. Κρίμα που την κατέστρεψαν.
Κρίμα που καταστρέφουν ακόμα…!
Ευχαριστώ που πέρασες θα τα λέμε.

fourca είπε...

Στην χελώνα
Καλώς την! που είσαι και σε χάσαμε?
Μην ξανακλειστείς στο καβούκι σου, ή αν μπήκες βγές σύντομα.
Δεν αξίζει το κόπο.
................
Που θα πας διακοπές.?

xaos είπε...

Πουθενά, εντός και επι τα αυτά.